Gott nytt år!

Gott nytt år allesammans!

Har just fått packat färdigt väskan. Det ser verkligen ut som om jag skulle bo hemifrån en vecka istället för en natt. Jag vill ju inte frysa heller då vi kanske ska till stan senare ikväll, bättre att ha med för mycket kläder än för lite. Som sagt så ska jag till Saras och sova över med Liina, detta gillar vi!

Som nyårslöfte har jag att jag ska godisstrejka, som förra året och året innan det. Tyvärr orkade jag inte hålla mej längre än 5 och 3 månader dom åren. Men detta år ska jag försöka lite längre åtminstone. Önska mej lycka till, för det kommer ändå inte att lyckas ;)

Tänk att ett helt år har gått. Ett år sen jag var till Liinas och sov över och smällde raketer och hade skojj! Och oj vad mycket jag har fått vara med om under detta år.

- Rippiläger & Konfirmation
Något som jag ALDRIG kommer glömma. En hel vecka med underbara människor, roliga dagar och kvällar. Allt från "Dask i pannan" till att få sminka killarna, hur kul som helst.

 

- Uppträtt med dramagruppen & musikgruppen
Vi har varit så duktiga. Allt har lyckats så bra, och fast vi gjorde nånting fel så var det bara att ta det med ett leende på läpparna. Vi är störst i skolan, vi vågar ta till. På 8:an vågade vi inte alls sjunga nå högt, men NUU..!



- Umgåtts & sovit över hos kompisar
Mogwai, Madagaskar, Puss(y), Pipa, Kirke, töttöröö, allt vad vi nu har kommit på. Alltid en massa skratt och långa och härliga pratstunder. Visst har vi haft sämre dagar, men det har alla. Discon, jeppisdagar, och t.o.m skolan har varit roligt bara man haft sina älskade vänner runtomkring sig! Jag har världens underbaraste vänner!



Och en massamassamassa annat :) Nu ska jag själv sticka iväg och hämta ett paket och sen så småningom fara till Saras. Ha en bra kväll, för det kommer jag att ha :) Får ju hoppas på att nästa år blir ännu bättre än detta :D

Kommentera här: