Äntligen har jag Spotify!

Tobias sov över här inatt, så det första man såg imorrn när man vaknade upp var han. Vilken härlig känsla :) Steg väl upp nångång runt 10 tiden, tryckt i oss nå moronmål å sen satt vi bara i rummet och pratade. Åt nå mat, sen for jag i duschen och så mot en halv 3 tiden så körde Tobias hem medans jag körde vidare till stan. Mötte Riku & Robin, sen körde vi hem till mitt. Riku fixade Spotify åt mej, så tack för det :D Sen satt dom och spelade gitarr, och oh va det lät bra. Filmade in med kameran, men nu när jag lag in filmerna på datorn så är det inget ljud :(( Nejmen, det lät så otroligt bra så det är inte klokt. Spelade Guitar Hero oxå en stund. Mot en 9 tiden åkte dom hem, och sen dess har jag inte gjort egentligen nånting. Suttit framför datorn och tagit det lugnt bara.

På fredag ska jag till frissan, ska klippa KORT hår. Vill ha bort dehär tunna håret som jag har nu. Nån som har nå tips på hur jag skulle kunna klippa så det blir kort, men snyggt? Syrran har ju otroligt snyggt hår, men jag vet inte riktigt om jag skulle passa att ha så..Nåja, det är ett senare problem.

I helgen ska jag väl också ha mitt "födelsedagsparty" för tjejjerna ;) Lite sent, men bättre sent än aldrig. Får se ifall vi sover i tält, ifall vädret är bra? ((;

Nej nu ska jag ta och kolla lite på facebook och sen blir det godnatt för mej.



Kommentera här: