Frissan

Var till frissan imorrn då, det blev KORT! Som alla andra gånger jag har varit till frissan så är jag lite missnöjd nu också. Men det blir ju bättre sen när det växer ut och man har fått nå koll på hur man ska fixa det snyggt :) Efter frissan så gick jag och mamma runt i stan lite sålänge brorsan var till frissan. Köpte äntligen dendär toppen jag hade kollat på vid Code. Hade prövat en likadan fast den var rosa, men jag köpte den svarta istället ;) (Sara, du vet dendär "party" toppen ;) haha) Så då Sami var klar så for vi via nå Siwa & till mammas arbet en sväng, och sen till prisma för att handla. Kom hem, åt mat och gick ut till stallet. Märkte att Zorro hade lite uppsvälld öga, antagligen p.g.a insekter! Jag och mamma körde till agrimarket för att köpa ett såndär "flugband". Tyvärr var dom slut där, så vi körde vidare till stan. Sprang till Horse Stuff, Pet Point, Musti & Mirri, Prisma, men där var dom också tydligen slut eller så hade dom inte alls sånadär där. Så tur att vi har nån i byn som också har häst, fick låna hennes "flugband" så att det skyddar åtminstone lite från insekterna. Måste ha sett lite roligt ut då jag och mamma kommer med min vespa i byn, utan hjälmar och ett skratt som hörs bra då vi skulle till byn för att hämta "flugbandet", haha :D

Snart är sommarlovet slut, och visst har denna sommar lugnt varit den bästa :D Imorgon kommer tjejjerna hit, har ett litet "tjejparty". Ska antagligen sova i tält, bara vädret är bra. Och ikväll ska jag kanske till Tobbes, hoppas bara att det inte börjar regna då jag ska dit, och så måste jag kanske och tanka moppen, usch -.-

Kommer nog antagligen nå bilder av håret då jag har fixat det och orkar ta fram kameran. Nu ska jag ut till stallet och försöka putsa Zorros öga, och byta nå vatten åt hästarna.

Kommentera här: