Tjat tjat..

Väntar på att "vågtången" ska bli varm så jag kan laga lite vågor i håret, och sålänge jag väntar på det så tänkte jag att jag kan skriva en blogg :)

Dålig start på morgonen idag. Hela familjen var uppe kl. 8 på morgonen, eftersom Jenni och Sami skulle till Tuuri med Jonathan & Kevin. Alla sprang runt i huset, pratade högt, hade på musik. Kunde inte sova riktigt bra då, men försökte iallafall. Steg upp sen, for i duschen och fixade mej lite och sen for jag till stan en sväng med mamma och pappa. Sen när vi kom hem så städade jag rummet, så äntligen slapp jag dendär Mount Everest klädhögen som jag hade på golvet.

Tobias kommer hit ikväll, så jag har åtminstone nånting att göra :) Och så måste jag vänta på att batterierna till kameran ska ladda klart så jag får fotografera lite till. Imorgon kommer kanske Robin & Riku hit och fixar Spotify åt mej, då ingen annan tydligen kan göra det!

En sak som jag verkligen HATAR är när folk tjatar. Laura gör det, Laura kom hit, Laura hämta det... Är trött på att folk alltid ska tjata. Okej, jag vet att jag själv också tjatar ibland. Men ni fattar poängen! Tjat gör mej på otroligt dåligt humör, så nu vet ni det!

Nu ska jag fixa håret, cyaah!

Kommentera här: