Snö

Det var snö på marken i morse när jag vaknade. Hemskthemskthemskt. Är tvungen att sätta in moppen för vintern nu typ. Så nu måste jag vara utan min kära moppe i ett par månader ;(

Dagen kunde inte ha blivit bättre. Började med 2 timmar drama, som gick ganska bra för oss. Sen hade vi en timme engelska, och på hälsa timmen var jag och skrev modde prov. Hela dagen var det lärare som kom och sa grattis åt mej då vi hade vunnit taitaja. Blev också lite förvånad då finska läraren plötsligt dök upp framför mej och kramade om mej, men glad blev man ju då alla var så glada då vi hade vunnit. Har efter skolan bara varit i stallet en timme, busade lite med hästarna, mockade och sen putsade jag Mamas träns och Zorros sadel. Imorgon ska jag fortsätta att putsa Mamas sadel och Zorros träns, huh! Men det måste ju också göras nångång, så det är lika bra att göra det nu. Väntar nu på att duschen ska bli ledig, ska ikväll till Liinas!

Jag ser inte framemot nästa vecka. Kommer att ha ett föredrag och typ 2 prov? Blir att sitta hemma och plugga då..


en bild av mej och Liina från i somras :)

Kommentera här: