Mörker

Sitter här i mörkret med några ljus bredvid mej och lyssnar på lugn musik, sånt gillar jag! Först nu märker jag hur mörkt det har blivit på kvällarna.

Första timmen i skolan idag förstörde hela skoldagen. Jag hade sett framemot att få ut samhällsprovet, men såklart fick vi ju inte ut dem nå. Skulle istället ha nå rättegång på timmen, och behöver jag ens nämna om hur tråkigt det var egentligen? Resten av skoldagen gick på sätt och vis ganska bra. For ut till stallet sen när min syster kom hem från jobbet, och OJ vad våra fyrbenta vänner hade spring i benen. Redan innan vi ens hade hunnit ta dem till ridbanan så hade speciellt Mama men även Zorro sprungit sej helt flåsiga. Dom var så söta :)

Vaknade för 10 minuter sen, har sovit i 2 timmar och det var så otroligt skönt. Väntar nu på att pappa ska börja baka bröd så jag får slänga i mej lite nybakat bröd, MUMS!

Kommentera här: