Kursblankett

Tack och lov att denna dag är över, bara att försöka kämpa 2 dagar till.. Ja, humöret är helt nere just nu!

Började dagen med lite volleyboll i skolan. Helt plötsligt kommer ena studiehandledaren i skolan och ska prata med både mej och Minna. Hon lät smått förbannad, och stod och pratade skit om Minna åt mej. Kan ni tänka er, en lärare stod och pratade skit om min kompis åt mej, VAR ÄR PROBLEMET? Jag vet inte om hon hade en dålig dag, eller vad som var hennes problem för hon klagade på allt. Om det inte var fel på att Minna hade för lite kläder på sej så var det att vi borde ha pratat med varandra om nånting som hade med Kronoby grejjen att göra. Men allt fixade sej senare. Hann ha lite musik ännu innan jag och Minna stack iväg till Kronoby gymnasium för att träffa rektorn där. Lite pinsamt att vara där 15 min på förhand och vi visste inte alls var lärarrummet var. Nåväl, fyllde i kursblanketterna och pratade en massa. Senare när dom andra hade slutat i skolan så kom Miila en sväng till mitt, och sen körde vi vidare till stan där vi träffade Sara. Egentligen var det ganska tråkigt där i stan, men vi lyckas på något sätt göra allt det tråkiga till någonting roligt.

Nu blir det sovdags, och så får jag ta och läsa på finska orden imorgon då jag är piggare! Gonatt ♥

Kommentera här: