Förkyld

Jag har blivit förkyld, huvudvärk och täppt i nästan, pöööörfekt! Tungt i skolan att sitta och lyssna på en massa historia och psykologi med ett bankande huvud. Ändå for jag till stan på spotlight en stund mot kvällen för att få se lite folk och för att lyssna då Riku och Joni sjöng och spelade vid Cafe Fredrika, duktiga killar!
Igårkväll var det föräldramöte för oss som går på flyglinjen. Vi skulle alla samlas vid Kronoby flygfält för en pratstund och sen fick man för en liten slant fara iväg o flyga med ett ultralätt plan. Det var UNDERBART! Fick t.o.m styra planet helt själv där uppe i det blå.
Nu borde jag snart läsa på lite läxor och sen försöka sova innan det sen är dags att stiga upp igen för en ny skoldag! Konstigt nog trivs jag så bra där i skolan så jag tycker allt ändå går fort :)
Kollade genom nå gamla bilder, och fy vad jag saknar folket som man umgicks med på rasterna sista året vi var där i Sursik. Speciellt DAVID, som jag inte har sett sen skolan slutade! Äh, ska försöka tänka på det som jag fortfarande har kvar framför mej i Kronoby gymnasium istället för att tänka på det som varit :)

Kommentera här: