Antimodedag

Jag lovade ju att visa bilder från antimodedagen, så jag smättar hit ett par av dem!







Det märks bra att skolan börjar ta slut. Igår gjorde vi inte nånting i skolan. Första timmen hade vi matte, men vi kokade kaffe och satt på facebook hela timmen. På fysik for vi iväg till Depå där våran snälla klassföreståndare bjöd oss på glass. Sen drama, vi hade nån cool snubbe som hade nå övningar åt oss osv. Sista timmen trend, men vi hade musikövningar! På kvällen kom mina tjejer hit, så vi pratade en stund och for sen till Emets. Hann vara där i 10 minuter, och sen skulle alla plötsligt till Mysinge. Hade ingen ork eller lust att fara dit, så jag och Sara for tillbaka till mitt istället och hade hur kul som helst!

Vet inte hur många gånger jag vaknade i morse av att Kenza skällde eller hoppade upp i min säng. Var så trött så det tog ändå till kl. 10 innan jag orkade stiga upp. For på en timmes promenad med hunden och sen till stallet. Har inte riktigt hunnit med så mycket annat. Ska så småningom ut till stallet en sväng och packa med lite grejjer innan jag sticker iväg mot stan! Ha en trevlig kväll allesammans, för det tänker iallafall jag ha =)

Kommentera här: