I'm back!

Bloggen har fått vara död under 2 veckors tid, men jag tänkte snabbt ta och informera er om att jag lever fortfarande! Var på en 5 dagars resa till Moskva med några andra från min skola + 4 andra flyglinje-gymnasier helgen efter skolstarten. Sjukt bra resa, och roligt var det! Bilder får ni se på facebook, har ingen ork att sätta upp dem hit.

Venetziansk-helgen som med världans fart svischade förbi spenderades hos min pojkvän. Vi fixade mat (som konstigt nog blev hur gott som helst), smällde lite raketer och tog det lugnt.. eller tog det nästan lugnt! Det blev lite läxläsande på söndagskväll som man inte kan kalla att ta det lugnt. Hur jag än försöker göra mina läxor så står det alltid en lika stor hög (om inte större) på skrivbordet dagen efteråt, suck! Har finska föredrag imorgon om Katternö Marthaförening.. super intressant, verkligen! Not really! Så min kväll har gått åt att skriva en sida om det på finska.

Min underbart söta telefon tycks inte vilja samarbeta med sin ägare ikväll. Slår av precis hela tiden och det går knappt att prata med någon i telefon innan den bestämmer sig för att slå av.. Arghghghh!

Det var det, så nu är jag igen (kanske) tillbaka för att skriva ner mina underbart tråkiga inlägg bara för att vara sysselsatt när jag är uttråkad!

Mästarkocken själv! ♥
Ja, jag kämpar med att få ett C ackord..


Kommentera här: