Jullov ♥

JULLOV ♥
Känns som om jag fått gjort så himla mycket under jullovets första dag! Först på agendan stod iallafall skolans julfest, vilket gick superbra för alla 2:or som uppträdde. Kan knappt vänta tills jag får börja skolan igen och träffa alla skolkamraterna igen!


Resten av dagen har jag spenderat i stallet med mina underbara fyrbenta vänner, städat hela rummet och t.o.m torkat damm!!! Massa med pluspoäng till mej själv. Har också varit tillsammans med älskling, men han har sovit bort hela dagen så länge jag har varit aktiv med mitt städande ;) Under kvällen spelade vi också playstation 2 med pappa, och jag är så sjukt nöjd över att jag vann honom i fotboll, WOW! Jag som aldrig ens har spelat fotboll på ps2 och han däremot har spelar tusentals gånger. Jag var GRYM!! :D



Nu ska jag krypa ner under täcket med älskling :)
Gonatt!

Kommentarer:

1 Mamma:

En intressant dag har du haft och fina foton!

Kommentera här: