Day 21 – Another moment

16.10.2010
Dagen då vi två blev en ♥

Jag var så grymt nervös. Jag böt kläder ett par hundra gånger och checkade så att håret och sminket var någotsånär okej innan du äntligen dök upp dendär lördagskvällen. Du hade en lång tid innan varit en av mina bästa vänner som jag alltid pratade med, men denhär kvällen skulle bli speciell hade jag på känn. När mörkret sänkte sig över lilla Katternö-byn, gick vi ut på en liten promenad. Och påväg hem, där mitt på vägen gjorde du mitt liv till det bästa möjliga. Jag blev så obeskrivligt lycklig, och är det fortfarande, 3½ månader senare. Vi har något speciellt, och det vi delar är nånting som ingen annan nånsin kommer få uppleva. Du och jag!
Jag älskar dej, Anton ♥



Kommentarer:

1 Anton:

älskar dig med sötnos ♥

Kommentera här: