I've had a bad day!

Att en dag kan bli så himla dålig.. Det här var absolut inte min dag!
Vaknade med ett ryck imorse och kom ihåg att det var idag vi skulle hålla presentation i samhälls om Apple företaget. Fint, jag hade glömt att skriva ner vad exakt jag skulle prata om. På med datorn, kopiera allt om apple från wikipedia och iväg till skolan. Matematik provet gick åt pipsvängen, och nu får man gå och fundera över om man måste skriva om det eller ej. Ännutill fick jag kompletteringsuppgifter, vilket var exakt vad jag behövde efter en tung dag. FANTASTISKT! Som pricken på i:et så blev det slagsmål mellan hunden och katterna ikväll också.. Ah, så arg man kan bli!

Nog med det negativa! Hittade iallafall en studentgåva åt gubben och ett par skor när jag var med mor till lilla Jakobstad. Kompletteringsuppgiften är klar, diktanalysen är klar och bokpresentationen är klar. Nu förtjänar jag en lång och varm dusch innan jag sen kryper till sängs. Ska imorgon bitti på körlektion, vilket jag redan ser framemot. Sen blir det lite ridning efter skolan och sist men inte minst, kaffe med R, R och M som jag inte träffat på en evighet!

Lägg märke till nya hårfärgen!

Kommentera här: