Studenten närmar sej

Den stora dagen håller på att närma sig. Var på en övning idag till skolan, så nu är det bara att vänta med spänning på morgondagen. Ska bli så roligt att få den vita mössan på huvudet som man har väntat på ända sen man gick i lågstadiet. Sen blir det studentkalas och till sist en helkväll ute med fint folk! 
 
Fick dessutom min kära telefon tillbaka idag ♥ Har inte kunnat slita mej ifrån den under dagen. Skärmen är inte fixad, utan vi ska föra in den till ett annat ställe, så jag lär bli utan telefon igen nästa vecka kanske. Mööhh! Farfar och Raija kom också hit idag från södra Finland. Så härligt att träffa dem när man inte sett dem på en evighet. Så jag tror att min helg kommer bli helt fantastiskt bra tillsammans med familj, släkt och vänner! 
 
Nu ska jag krypa ner under täcket. Det blir tidig väckning imorgon eftersom jag och morsan ska iväg till frisören för att få våra råttbon fixade innan vi beger oss iväg till Kronoby. Godnatt! 
 

Kommentera här: