Gårrfina dagar bakom mej

Hejjahejja. Var har jag hållit hus när bloggen varit tom, och vad har hänt under tiden? I will tell you:
 
1. Jag har varit hemma i Pedersöre
2. Jag har spenderat tid med min bättre hälft, med vänner och familj
3. Jag har varit på förfest hemma hos M, och efteråt blev det utgång (det var dökul!!)
4. Jag har lärt känna nytt folk och fått prata med vänner jag inte träffat på superlänge.
5. Jag har försökt att inte dö utav nervositet inför inträden till pilot.
6. Jag har återvänt till Vasa.
7. Jag har läst i en 200 sidors bok om testerna som kan förekomma i inträdesproven till pilot.
8. Jag har varit i skolan.
9. Jag fick kaffebesök av min fina vän M igårkväll, som jag inte sett på evigheter. 
10. Jag har firat min vän J's födelsedag tillsammans med C. Vi överraskade henne med tårta.
11. Jag har städat lägenheten för imorgon åker jag hem, och därefter vidare till Helsingfors.
 
Tja, det var det det mesta som hänt sådär i korthet.
 
Blev en mycket kort skoldag idag, bara en ynka lektion. Dessutom fick vi vara lediga från praktiken också, woopwoop. Så ska se om jag går till butiken sen ikväll för att handla lite gottigott. Och så måste jag packa väskan tills jag ska hem + kolla vad jag ska ha med mej ner till Helsingfors. Alltså jag dör, huhuhuhuh. JAG SKA PÅ INTRÄDES TILL PILOT. Halleluujaaa! Jag tänker GE GÄRNET, och går det inte denna gång så tar jag det igen tills det går. Sådetså! 
 
Och så sist, men inte minst lite bilder från dessa dagar jag varit frånvarande (instagrambilder, därför sån fin kvalité):
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Mamma:

He sker i Vasa :)

Kommentera här: