Jag blir en glasögonorm

Tuudeluuuu! Gissa vem som kommer bli en glasögonorm? Moi, jag, minä, me.. Som tur behöver jag dem bara när jag är i skolan på lektionerna. Vet inte hur jag ska beskriva hur jag ser ut med glasögon. Som en tönt med opassande glasögon, typ. Nånä, skämtåsido! Nog ska det väl gå att börja ha dem. 
 
Kom hem från Vasa med pojkvännen redan igårkväll eftersom jag idag skulle till naprapaten, ögonläkaren och tandläkaren. Skönt med lite extra tid här hemma. Besöket hos tandläkaren gick snabbt som attan, tog 10 minuter och sen var jag klar. Och naprapatbesöket gick finfint, förutom att låsningarna inte riktigt ville knäcka till först. Men, är iallafall hemmahemma i mitt paradis, höhö. Har städat hela huset ikväll också, tio pluspoäng till mej själv. Och nu väntar jag på att mina bästavänner A&M ska dyka upp här på kaffe. Så min fredagkväll lär bli rätt så lugn, men det är precis det jag behöver när jag är så trött i kropp och knopp.
 
finaste brudarna 

Kommentarer:

1 du vet vem:

Jag saknar dig din tönt!!! (fast int lika mycket som Kenneth;) ) höhöhööh

Svar: jag vet precis vem! ;) Tror nog att de e DEJ som Kenneth saknar, ditt miffo! ;)
Laura Määttä

Kommentera här: