Måndag och jag vill ha ett husdjur

Sprätigt hår och allt, blir så sur. 
 
Måndag igen då bara och skolan är avklarad för idag. Det positiva är att det är en dag närmare helg, och det negativa att det fortfarande är alltför länge tills helgen.
 
Skoldagen flöt på finfint. Hade ett förhör i svenskan idag som gick bättre än förväntat, yaaaay! Tillverkningstekniken gick också mycket bättre idag. Är så glad att det finns klasskompisar som kan hjälpa till när det behövs. Väntar nu på att min finaste vän C ska sluta jobbet och besöka meeej. Har saknat tjejen så in i norden ♥ 
 
Ser att folk här och där har skaffat kattungar åt sej själva. Jag vill också ha en liten lurvig kissemiss att gosa sönder här i lägenheten när det annars är så ensamt, möh. Funderade hårt på att skaffa en eller två guldfiskar, så skulle jag iallafall ha NÅGON att prata med. Gör ingenting fast de inte kan säga så mycket tillbaka, men skulle ha lite sällskap då iallafall. 
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på gårrbra musik och vänta på att klockan ska ticka framåt en timme till. TJINGELING! 

Kommentarer:

1 Mamma:

Guldfiskar javisst...Kattunge nej nej....vi har kenza...

Kommentera här: