Tattoo

Hejhejhej, extra mycket hej! Jag har tappat all motivation för att blogga, men ska försöka bli aktivare igen. Problemet är bara det att jag har ingen som helst aning om vad jag ska ens blogga om. Det händer inte direkt så mycket intressant just nu (som det inte har gjort under de senaste månaderna heller, hehe). 
 
Är hemma i Katternö för tillfället. Påsklov it is, och jag tänker njuta till max. Har haft väldigt mycket skolarbeten och prov under de senaste veckorna, så ska bli skönt med lite vila. Dock så har jag bara nästa vecka kvar i skolan och sen flyttar jag hemhem till Katternö över sommaren. Så fruktansvärt fantastiskt, men ändå kommer jag sakna Vasa litegrann. Men, jag återvänder ju till hösten igen! 
 
Ja, jag har helt glömt bort att visa er min tatuering som nu pryder min handled. Det blev ett litet flygplan, eftersom att det är något som jag brinner för, och som alltid kommer ligga mej varmt om hjärtat. Jag är supernöjd! Har länge velat tatuera mej, men aldrig riktigt kommit fram till VAD jag vill ha, eller var på kroppen. Men, nu är den där tills jag dör! 
 
Dags att ställa mej klart, och sen hämta soldaten från bussen. Men ni vet iallafall att jag lever fortfarande, hehe. Glad påsk, kära ni! 
 

Kommentera här: