Augusti - Önskelista

 
1. Ridskor
Mina nuvarande ridskor börjar bli utnötta, och dessutom anväder jag vinterridskor året om. Ett par svarta, precis såna som på bilden, ja tack! 
 
2. Ridstrumpor
Alla mina ridstrumpor börjar ha en massa hål på sej. Och just nu vill jag ha ridstrumpor i alla möjliga färger. Och påtal om ridstrumpor så kom jag på nu att jag också skulle behöva ett par nya ridbyxor. 
 
3. Världskarta tavla
En världskarta som tavla skulle få pryda väggen i min lägenhet i Vasa. Endera en svartvit, eller så en i färg. Och helst skulle den få vara så stor som möjligt, så den täcker en stor del utav väggen. Ska sen också köpa röda knappnålar och sätta fast dem på de ställen som jag besökt i världen. 
 
4. Audi TT
Drömbilen ♥ En cabriolet med baseball interior. Oh yes, please! Helst en röd, svart eller silverfärgad!
 
5. Minion-skal till iPaden
Hur söt som helst!! Andra söta skal skulle också passa finfint just nu.
 
6. En södernresa
Jag vill ha något att se framemot nu under hösten när skolan börjar och när det börjar bli mörkare tider. En södernresa inbokad till vintern, så jag slipper bort från Finland för en vecka eller två, det vore så awesome.

Kommentarer:

1 Mamma:

Jamen det var ju inte lite önskningar det :)

Kommentera här: