Dax för en ridtur!

Bild från i söndags när M var och provred våra hästar för första gången, och bra gick det!!
 
Och dessutom väntar jag just nu i skrivande stund på att hon ska dyka upp så vi får åka iväg på ridtur idag igen. Härligt med vänner som ställer upp och visar intresse för hästar och verkligen vill med på ridturer.
 
Gårkvällen spenderades med fina K. Tusentack kära vän, det var så roligt med en pratstund och skitsnack, muhaha. Skönt med en lugn kväll, gott att äta och att köra runt och lyssna på döbra musik. Njuter till fullo av dessa sista sommarlovsdagar som jag har kvar.
 
Snart är denna vecka förbi, och vi har bara en vecka kvar. Och dagen gick så fruktansvärt fort idag, t.o.m lite FÖR fort. Jag hade så roligt! Hur coolt är det inte att få åka med en saxlift? Haha, dör! Åh, vad jag tycker om mina knasiga jobbarkompisar ♥ Guldvärda, precis varenda en av dem! 

Kommentera här: