Sportlov

Ursäkta för dålig uppdatering nu under sportlovet. Datorn har varit grymt lite igång i och med att jag har haft så fullt upp annars. Har jobbat i stallet, träffat vänner och hjälp till här hemma. Var också till frisören igår, så nu är mitt hår superduperkort i jämförelse med vad det var innan, men ack så friskt det ser ut nu. Hade så sjukt nötta toppar från avfärgningen när vi gjorde ombre. 
I söndags blev det ett varv till Haparanda. Jag hittade inte särskilt mycket, konstigt nog. Två par skor rikare blev jag iallafall, och lite annat smått och gott fick följa med hem. Bilder på skorna kommer i ett senare skede! 
Idag är en mycket lugnare dag, så jag ligger för tillfället bara och tar det så lugnt jag bara kan. Ska senare mot kvällen ut på ridtur med min nya ridvän P, awesome! Sen en kaffe ännu på kvällskvisten med min vän S som jag inte träffat ordentligt på över ett år. Wunderpaaart dehär med att vara ledig! 
 

Kommentera här: