Milifunderingar och annat babbel

Hej igen efter ett par dagars uppehåll. Vad har hänt sen senast? Tja, inte speciellt mycke. Var i lördags till Kajaani på öppet hus för att hälsa på min stiliga krigare ♥ Han var så fin, så fin! Skulle gärna ha dragit med honom hem tillbaka, men nej, ännu 10 dagar kvar tills vi ses igen. Jag minns förut när jag stod och funderade varför flickor stod och grät över när deras bättre hälft for in i det militära, now I know why! Okej, den värsta tiden är ju nu i början när man inte alls är van vid att ha honom så långt borta, att inte träffa honom varje helg, att inte kunna ringa närsomhelst. Men det blir nog bättre bara man kommer in i det hela och vänjer sej. Vissa dagar är och kommer vara jobbigare än andra, så är det bara. Men dethär kommer nog gå bra! 
 
Är tillbaka i Vasa än en gång. Har endast en lektion per dag nu under denna vecka, så gissa om det känns onödigt att vara här? Har dock tusen skolarbeten att göra, både prov och kompletteringar, så tråkigt lär jag nog inte få. Kallt är det också, fysjuttonsgubbar. 
 
Fortsätter min tisdagskväll med tända ljus och ett avsnitt DH. Har sovmorgon imorgon (igen) så får sova läääääänge. Skönt juh. Nattinatt!
 
Min superglada krigare ♥

Kommentera här: