Knärrspik

Idag är en dag då jag hellre skulle krypa under täcket, se några avsnitt av någon serie och bara ta det riktigt lugnt. Men istället har jag skolarbeten upp över öronen, och jag får snart oskojjat fel i hela huvu. Det ska göras uppgifter om en massa bildelar, turbo, intercooler, 2-takt, 4-takt, bensinmotor, dieselmotor, vridmoment... JAG FÖRSTÅR INGENTING? Allt detta ska göras på egen hand, och sen ännutill en tent på det som måste bli godkänd. Skjut mej i pannan någon! Sen ännutill mathcad uppgifter som ska vara inlämnade på morgon, och jag lär inte få hem mathcadprogrammet på posten denna vecka, så lär få sitta i skolan 158274296829 timmar extra. Och ännutill en mekanikkurs som jag redan från första lektionen hatar. Det går bra nu.. Hata skola, och den som funderar på att börja studera vid Novia, DON'T DO IT! 
 
Det positiva med denna dag var att engelska presentationen gick ganska bra. Jag vet att jag har en tendens att prata supersnabbt när jag är nervös, och det fick jag också kommentarer om. Men jag är nöjd, för det blev inga pinsamma tystnader och heller kände jag mej inte alltför nervös när jag väl stod där uppe. Pluspoäng till mej själv!
 
Nä, jag kom nog fram till att jag skjuter allt skolarbete åt sidan för idag, jag bara orkar inte mer! Helg, komsikom. Vill hem och vila upp mina närver och min skoltrötta hjärna. Bara cirkacirkus 2 månader kvar och sen sommarlov. Kämpakämpa! 
 
Saknar min finaste vän ♥

Kommentarer:

1 Mamma:

I morron är det en bättre dag :)

Kommentera här: