Julpynt

 
 
 
 
Julpynta lägenheten - check ✅
Den fina julkalendern har mamma sytt, och den kommer i användning för första gången nu i år. Dessutom var jag tvungen att gå och köpa mej själv en ljusstake att sätta i fönstret. Gillar inte alls de vanliga ljusstakarna som alla har i sina fönster, så därför tog jag en som ser snäppet modernare ut, haha. Tror jag kommer låta den stå i fönstret hela den mörka vintertiden, för den är supermysig att ha på under dessa mörka kvällar. 
 
Gårkvällen bestod av ett besök hos C med ett par andra klasskompisar. Räknade kemi inför provet som vi har imorgon, kollade youtubeklipp och bara hade det trevligt. Döhärligt! Veckorna går så mycket snabbare när man har något att göra på kvällarna. 
 
Vad annat? jo, min kära dator har kraschat, så därför lär det inte bli mycket uppdatering här. Måste blogga från iPaden, och det tar sååå mycket längre. Plus att blogg.se appen inte fungerar ännu heller så måste blogga från helt vanliga hemsidan som inte alls är lika bra 👎 Min dator kunde inte bara vänta och krascha på jullovet, utan den ska krascha precis exakt nu när jag egentligen skulle behöva den som mest. Fml lixom!
 
Ska slänga ihop ett dundermorgonmål här nu när jag ändå börjar först 10 i skolan. Sen blir det skola ända tills kl 16, och provläsning resten av kvällen. Kul...

Kommentarer:

1 Mamma:

Snygga julsaker :)

Kommentera här: