Hello ginger..

Och varför i hela friden ser mitt hår ORANGE ut i webcamen? OMG, åtminstone får jag bekräftat att orange är nog en färg som jag aldrig kommer att ha i mitt hår, never ever! Och påtal om hårfärg så ser jag att jag har en frukantsvärd hemsk utväxt som jag i något skede måste fixa. Fint med råttfärgad utväxt..

Har en superskön torsdag idag. Börjar skolan först 12:30, så har tid att göra allt annat här nu innan skola. (Allt annat = ta egopics och förundras över mitt orangefärgade hår..) Dessutom hinner jag bara ha en lektion idag innan jag styr kosan mot Jakobstad var tandläkaren väntar. Tur har jag något att se framemot efter det hemska tandläkarbesöket, för då får jag äntligen åka ut på promenad/barbackaritt med vännen A. Yayy! Har saknat mina pållar lite extra mycket denna vecka, så ska bli otroligt skönt att få se dem ikväll. Måste dock tillbaka till Vasa imorgonbitti för att vara närvarande på dagens lektioner, men nemas problemas. Kommer ju ha all energi som behövs efter denna suveräna dag! 

Kommentera här: