Tatueringsidé

Jag har i en längre tid funderat och bollat runt med ideér om att tatuera in mina hästars huvuden på ryggen, men först nu börjar jag få en klar bild i hur jag vill den ska se ut. Det är inte något som jag kommer göra inom en snar framtid, eftersom jag måste få klart bilden i huvudet först. Dessutom vill jag inte göra den här i Jakobstad, för jag är så himla rädd över att tatueringen inte skall likna mina hästar alls. Visst, jag är skitnöjd över flygplanet som pryder min handled som jag gjorde här i Jakobstad, men en sånhär större tatuering vill jag göra hos någon som jag känner att kan sin sak. Jag vill att mina hästar ska pryda min kropp eftersom de har varit mitt allt ända sedan jag var en liten tjej. Dom betyder allt för mej och jag känner att jag vill ha dem med mej ända in i graven.
 

Kommentera här: