Hemma på snabbvisit

JAG. SAKNAR. MITT. LÅNGA. HÅR! Bildbrist, därför en gammal bild. 
 
Är hemma i Katternö på en snabbvisit, i och med att jag endast har en lektion idag. Får på samma gång laddat batterierna lite extra så jag orkar ännu med skola i 2 dagar till. Har dessutom ingen ork att stanna i Vasa och göra nada när jag lika bra kan vara hemma med familjen och hästarna. Var igår på varsin ridtur med hästarna i ruskvädret. Kallt, men supermysigt att bara kurra ihop sej där uppe på hästryggen. Mina fina skruttar ♥
 
Denna dag går åt att göra lite skolarbeten, och sen packa väskan för att återvända till Vasa. Har börjat trivas så bra i Vasa så det känns bra att återvända. Dessutom känns det mer och mer som att jag är på rätt linje nu. Jag kämpar mej igenom kurserna, och vissa kurser går sämre än andra. Men jag biter ihop, för jag vet jag kan klara av denhär skolan! Ifall pilotyrket går i stöp, så kommer jag iallafall att ha ingenjörspappren i handen, vilket inte heller är så dåligt. Men jag har ännu inte gett upp drömmen om pilotyrket, så nästa höst ska jag söka in till skolan i Björneborg! Sen får framtiden utvisa vad jag börjar jobba som.. 

Kommentera här: