Macbook air

Äntligen är jag ägare till denna skönhet. Har nog aldrig haft en så fruktansvärt bra dator. Dyr var den, men det är totally worth it! 
 
Min morgon började med ett besök till naprapaten. Och visst hade jag en hel massa låsningar och en grymt spänd nacke/rygg. Känns riktigt skönt att inte känna någon värk nästan alls nu när jag sitter här hemma hos fästmannen. Han sover på vinden, hunden sover här vid mina fötter och jag passar på att göra lite skolarbeten. Ska riktigt strax ta en kopp kaffe och avnjuta lugnet innan jag sen ska bege mej till Sunds för att julshoppa något smått och skvallra lite med mamma. Sen blir det att jobba lite i stallet och gosa lite extra med pållarna. 
 
Nu blir det en stor kopp kaffe och sen ska jag stjäla lite godis av svärmor som hon har satt fram på köksbordet, hihi!

Kommentera här: