Hello Vasa!

 
 
 
 
Godmorgon från ett supermuligt och lite regnigt Vasa! 
Och ni funderar antagligen vad i helsike jag gör i Vasa när jag ändå har sportlov och är ledig? Saken är den att jag och min fästman besökte styvmorfar igårkväll, som för tillfället är på sjukhuset här i Vasa. Och så var besökstiden så sent (haha, supersent när det är mellan 6-7 på kvällen) så vi bestämde oss för att övernatta här istället. Det var mysigt att bara slökolla TV, kolla filmer och att inte göra nånting under resten av kvällen. 
 
Idag ska vi åtminstone springa lite ärenden här inne i stan, besöka styvmorfar och sen köra tillbaka till hemtrakterna. Ska imorgonbitti till naprapaten för att få min rygg i skick igen efter att den har varit totalt åt helsike nu i två veckors tid. 
 
Dags för morgonmål! Kylskåpet är egentligen tomt, men idag tänker jag fixa GRÖT. Pluspoäng åt mej själv, hehe. Ha en trevlig onsdag kära ni! 

Kommentera här: