Villaliv ♥

Ännu en helg lider mot sitt slut, och jag har laddat upp mina batterier vid svärföräldrarnas villa. Jag fullständigt älskar villaliv!! Det är så himla mysigt att få vara ute på fisketurer, sola på bryggan, bada ordentlig bastu och bajsa på utedass. Synd bara att vädret inte visade sin bästa sida, om det inte var mulet så var det hård vind och griskallt.
 
Halva sommaren har gått, btw. Först nu inser jag att det är bara halva tiden kvar utav sommarjobbet innan det igen är dags att styra kosan mot Vasa och skolbänken. Dock så lär det nog bli sååå mycket roligare detta år, i.o.m att jag och K har funderat att bli kämppisär, woopwoop!! Måste bara hitta en lägenhet först som vi fattar tycke för, men det är vi redan i full gång med. Det kommer att bli så aaaawesomeeee! 
 
He va he, hejtå!

Kommentera här: