$ 24h jobbdag $

God eftermiddag från en väldig trött och sliten Laura. 
Blev en nästan 24 timmars jobbdag igår/idag, så jag slapp och sova först halv 7 imorse. Dessutom fick jag inte sova längre än 5 timmar innan fästmannen väckte mej. Mina ben känns som cementklumpar fortfarande och jag har värk i dem så in i helskotta. But it was worth it! Pengar rullar in på kontot och jag blir rikare och rikare, kaching. 
 
Annars rullar allt på som vanligt. Blev tipsad om en ny serie som jag för tillfället håller på att kolla; Orphan Black. Helt okej för att bara ha sett 2 avsnitt, så väntar med spänning på ifall det blir ännu bättre ju mera man kollar.
 
Hjärnkontoret sa upp kontraktet.. Error.Error.Error.. Återkommer när det fungerar igen!
 
Aktiva UPM-sommarjobbare!

Kommentarer:

1 Jenni:

Orphan Black e såååå bra :D

Svar: Jå, he er no ;)
Laura Määttä

Kommentera här: