Slö-söndag

Känslan när man sovit bort hela dagen och man inte har hunnit uträtta nånting idag. Usch! Eller nåja, i och för sej så steg jag upp redan runt kl. 12, så riktigt hela dagen sov jag inte bort. Det bara känns så.
 
Gårkvällen spenderades tillsammans med fästmannen, och senare mot kvällen på melodys dansgolv, haha. Nyktert för min del eftersom jag fick agera chaufför. Men det var skönt, skulle hursomhelst inte ha haft nån som helst lust att dricka alkohol igår. Nejtack! Brandalarmet kom igång, så det var lagom kul att stå ute o frysa i en tunn topp mitt på gågatan och trängas med ett hundratal andra människor som också skulle ha sina jackor från narikkan. BLÄ, det sög riktigt brutalt. Kröp ner under täcket med fästmannen runt halv sex imorse, ugh. Det märks att man har blivit äldre när man just och just orkar hålla sig vaken längre än till 2. 
 
Ikväll blir det en riktigt chillkväll med fästmannen. Pizza-date framför någon film, och sen ska jag tidigt i säng så jag orkar köra till Vasa imorgonbitti. Tur så har jag endast två ynka lektioner och sen får jag återvända hem till Katternö igen. Awesome! 
 
Gubben ♥

Kommentera här: