Tant-Laura

Hejhoppalallaaa! Min tisdag började på bästa sätt, sovmorgon tillsammans med fästmannen. Känner mej riktigt utvilad nu, och dessutom har jag bara en tent idag att skriva och resten av dagen är jag ledig. YAY! Vi ska sticka iväg in till stan för att handla hem lite ingredienser till kvällens mat när jag slutat skolan. Och kanske jag får medlurat fästmannen snabbt med in till H&M eller Gina för att söka ett par svarta byxor, höhö. Mina favorit har nämligen fått ett hål på bakfickan *gråter floder*. 
 
Jag inser att jag har fått världens hemskaste rynkor i pannan. TITTA PÅ BILDEN, OMG! Jag har ju fasiken blivit gammal och skruttig? Och titta på rynkorna kring näsan o mun. Tant-Laura, that's my new nickname! Det fattas bara att jag blir gråhårig ännu inom en snar framtid så då är ju allt på topp... 
 
Näe, nu är det nog dags för mej att traska iväg till skolan och skriva dendär jäkla tenten. Skönt med bara en tent denna vecka istället för tre. Ska njuta till max av att inte vara medveten om nå flera tenter efter denna. Ha en suverän tisdag! 

Kommentera här: