Hey you! Hang in there, it's almost Friday!


 
Ett par bilder från när syrran fotograferade mej i tisdags. Dock så vet jag inte varför bilderna ser så gryniga ut, I have no idea. Och mitt hår ser ut som om det skulle ha exploderat en bomb i närheten, höhö. Men det var kul iallafall, och jag bara väntar på att hon ska bli värsta proffsfotografen så jag får tvinga henne ut på en massa photoshoots i framtiden, *evil laugh*.

Idag har vi inga lektioner i skolan, så det betyder att jag i lugn och ro kan plugga till morgondagens tent, fortsätta med de tusentals instuderingsfrågorna till nästa vecka, och annars bara vila upp mitt stackars lilla huvud. Hämtade hit gubben igårkväll innan mörkret föll ner över våran värld, så det är trevligt med lite sällskap. Vi såg tre älgar ute på en åker igår påväg hit, så jag blev extra skärpt. Fyfasiken för dessa kreaturer, stora och höga som höghus. Det lämnar nog inte mycket utav lilla Ford Puman ifall jag hamnar under en sån bjässe, huadåda! 
 
Idag fick jag en sån energikick, så jag slängde ihop de ingredienser som jag råkade ha och fixade ihop scones åt mej och gubben. Oh mah gahd, så gott!! Slängde ihop värsta dunderlunchen åt oss med scones, stekt ägg och lite stekt korv. YUM! Så nu när vi är mätta och belåtna så återgår vi till våra sysslor; han spelar playstation och jag sitter vid datorn och gör skoluppgifter. Grymt sociala är vi... Dock måste vi i något skede bege oss till affären för att handla lite småsaker så vi överlever tills imorgon, och sen fortsätter min kväll med att plugga vidare.. not so yay.. 

Kommentera här: