Aldrig mera orangefärgat hår!!!!

Blev, som man pa sejj på dialekt, GÅRRLEJD mitt hår igårkväll. Efter att ha en gång för mycket hört om hur orangefärgat mitt hår är så tog jag och slängde i lite mörkbrunt. Yes, much better!! Behöver bara en omgång med saxen ännu i håret så får det vara bra för denna gång, hehe. Har sjuuuukt nötta toppar, och jag fasar redan inför dagen jag låter någon klippa av allt som är nött. 
 
Är hemma för tillfället under håltimmen, men ska senare igen bege mej till skolan för att ha en lektion i förbränningsmotorer. Låter intressantare än vad det sist och slutligen är. Sen ikväll vet jag faktiskt inte vad jag gör, min kämppis lämnade mej ensam här i Vasa (buhuuuu :((((( nånä, skämtåsido). Tror jag ska försöka ta mej i kragen och göra lite instuderingsuppgifter. Men först; en stor kopp kaffe och nyaste avsnittet av PH!

Före / Efter

Kommentarer:

1 Mamma:

Bra hår färg nu!!! Snygg tröja ;)

Svar: tack! ♥ jadå, du har bra smak på klädre, ibland ;)
Laura Määttä

Kommentera här: