Försöker smita undan alla skolarbeten

Shabaa!
Känns som att jag alltid har extra tid och motivation till att blogga när jag är i Vasa. Kanske för att jag försöker göra allt annat än skolarbeten, hehe. Hursomhaver så är jag soliga Vasa för tillfället, men åker hem redan imoron kväll. Har endast en lektion på torsdag, men tror hårt att jag skippar den och tar ledigt resten av veckan. Har all tid i världen då att fokusera på de tre tenterna som jag har nästa vecka. 

Last week var en väldigt kiva vecka. En dag skola och resten av veckan hade jag ledigt. Tog vara på tiden och var ute på promenader med både hunden och vänner, var ute på ridturer med båda hästarna, umgicks med vänner, familj och fästman. So nice! Skönt med lite kortare veckor nu när de två sista skolveckorna kommer vara sprängfyllda med skolarbeten. Väntar nu som bäst också på att en hel hög med klasskompisar ska dyka upp så vi kan göra en inlämningsuppgift. Fast det slutar väl med att vi sitter och pratar strunt och inlämningsarbetet görs på hälft, hoho. Kul dehär studielivet!

Åtminstone vet ni än en gång att jag är vid liv, trots att bloggen hamnar att lida lite under tiden som jag försöker överleva de sista skolveckorna. 

Kommentera här: