Fin, men grå onsdag!

Loggade in igår och skrev ett blogginlägg. Läste igenom det och märkte hur negativ jag lät genom hela inlägget, så jag raderade allt och konstaterade att det var ingen bra dag att blogga. Så att sånt! 
 
Idag har jag iallafall en bättre dag, eller så känns det åtminstone nu från morgonen. Jag känner inte särskilt mycket stress över skolarbetena som ska göras och jag vaknade en timme tidigare än tänkt. Så nu har jag 2,5 timme att fördriva med en kaffemugg i ena handen och korsordstidningen i den andra. Ska passa på och njuta av denna fina, men gråa onsdagsmorgon sålänge mitt goda humör sitter i. 
 
Nästa vecka befinner vi drift-studeranden oss i Sverige, Västerås. Kraftverkssimulering står på schemat för hela veckan. Vi ska bl.a. köra pannor, turbiner, generatorer osv. samt på studiebesök till företag. Lär bli en helt intressant resa. Ska bli kul att se vad Västerås har att erbjuda samt att äntligen få höra Sverige-svenska *smiley med hjärtögon*. 
 
Ha en fin onsdag, kära ni! 
 
 

Kommentera här: