I wanna go!

Allting är emot mej idag.. Matteläxan får jag inte att bli till nånting, sladden så man kan överföra bilder till datoren från telefonen är spårlöst försvunnen, telefonen vägrar att fungera som den ska osv..

Hade trots allt en helt bra skoldag idag och fick under dagen en överraskningspresent av älskling, en grymt söt liten ko-nalle! TACK! :)


Ska springa cooper imorgon på gymnastiken, behöver jag ens nämna hur mycket jag hatar det? Endera stupar jag eller så överlever jag, så enkelt är det med det!

Nu ska kaffet kokas och sen kanske jag sticker iväg till älsklings ikväll. Borde ta och försöka ännu ikväll lite mer på matteläxan, sudda och räkna igen, riva sönder lite sidor ur häftet och halvt trycka sönder pennan av all ilska när det inte går. Men det tar vi senare ikväll! :)

Kommentera här: