Jag. pluggar. ihjäl. mej. snart.

Aaaargh, jag hinner aldrig blogga. Är det inte att jag har tenter, skolarbeten, läxor över öronen så är jag hemma i Pedersöre och har alltför roligt för att ens sätta tanken på att blogga. Och just precis exakt denna vecka så har jag tent i det äckligaste, svåraste, hemskaste och mest ointressantaste ämne... nämligen tillverkningsteknik med innehåll av svarvning, fräsning, borrning och allt jäkla skit man måste veta om det. fml. 
 
Har suttit i princip hela dagen i skolan och sen ännu 2 timmar åt att plugga till tenten. Inget mer pluggande för mej idag, håller på att stressa ihjäl mej. Ska istället vänta på att kära C ska sluta jobbet och dyka upp här och sen blir det bio på The Hunger Games: Catching Fire. Så blir det snart torsdag, vilket innebär städ- och packdag, och sen äntligen fredag med en förjävlig tent och sen äntligen HEM. Sen är det bara 9 skoldagar kvar och några tenter innan jag tar ett välförtjänt jullov (en vecka tidigare än alla andra, hihiiii) och styr kosan mot Teneriffa. JAG. DÖR. AV. LÄNGTAN! 
 
Sådärja, en liten uppdatering iallafall. Och alla levde lyckliga i alla sina dar. typ!
 
Stort och långt långfinger åt tillverkningstekniken! 

Kommentarer:

1 Mamma:

Värst vad Jenni och du är negativa över skolan ni får nog börja träna på positivt tänkande och allt har sin tid he bra att få en utbildning och bli nånting här i världen tids nog hinner du jobba och inte är nu det heller så roligt alla gånger....så SLUT gnäll :)

Kommentera här: