Hey, we don't need no map because we find our own way back

En bild som visar hur kort mitt hår blev efter frissabesöket. Konstigt nog ser det långt ut på bilden, men det är i själva verket väldigt kort i jämförelse med hur långt jag hade innan. Ska iväg på en snabbkaffe med bästavän snart, och sen blir det en lugn kväll med film och något gott att äta. Och så ska jag längta lite extra tills nästa fredag då min bättre hälft äntligen kommer på loma ♥
 
Ridturen ute i terräng igår tillsammans med P var så underbart. Hade helt glömt bort hur härligt det är att sitta på hästryggen och låta allt annat bara svischa förbi. Och det gick så bra så! Båda hästarna uppförde sej någotsånär fint, förutom i början när Zorro hade så mycket överloppsenergi så han mest trippade på stället, haha. Tönthäst! Imorgon blir det en ridtur med en ridvän från förr i tiden, så det ska bli riktigt roligt att få ännufler ridkompisar! 
 
Idag har jag varit riktigt överdrivet lat. Jag har inte orkat göra nånting, förutom att jag har varit till stallet och gosat lite extra länge med hästarna. Annars har jag mest legat framför tv:n eller kollat serier. Men det var grymt skönt med en sån dag, måste jag erkänna. Usch, vet inte hur jag ska orka släpa arslet till skolan när jag har haft en sån skön vecka här hemma, blööp! Och så börjar en ny, och dessutom sista, perioden innan sommarlov snart. Woopwoop, och då har jag klarat av första året. Bara 3 år kvar sen, försök tänk positivt! 

Kommentarer:

1 Mamma:

Och Jenni börjar bo i Vasa då har du ju bra med sällskap när du har töögot :)

Kommentera här: