Creedence Clearwater Revival ♪♫

Alltså, varför har ingen tidigare nämnt detta band åt mej?? Vilka sjukt härliga och svängiga låtar!! Tur att min jobbarkompis tipsade mej om dessa. Många utav dessa låtar är nog bekanta från förut, men har aldrig tidigare riktigt lagt någon större tanke åt hur bra dessa låtar är. Dessutom måste jag kanske erkänna att jag gillar sånahär låtar lite i smyg, eftersom jag annars är den som mest lyssnar på rena rama DUNKKASI! 
 
 
Min favorit utav dessa är absolut Lodi. Den kommer jag alltid att förknippa med årets stagnation, vilka härliga minnen! Jobbade sista dagen igår, så efter att ha jobbar 15 dagar i sträck så är det lite skönt med en ledig dag. Dock så känns det så himla konstigt att inte få återvända till arbetet, man är så van att bara stiga upp på morgonen och styra kosan mot jobbet. Jag har trivts så bra även denna sommar vid centralverkstaden, och denna stagnation är något jag sent kommer glömma. Långa dagar, sena kvällar, men fy tusan vad roligt vi hade! Tusen tack till er allihopa på centralverkstan, ni är guldvärda! ♥ Och ett extra stort tack till min partner in crime, vi var ett bra team. "Ena har hjärnan, den andra är ung", vilket fantastiskt motto vi levde på under stagnationen! Jag har lärt mej så otroligt mycket, både viktiga saker samt en hel massa dumheter! Ta hand om er, så ses vi förhoppningsvis om cirkacirkus 7 månader igen! :) 

Kommentera här: