Skol- och hästsnack

Hejjahejja!
Så var denna onsdag nästan förbi och bara en dag kvar som jag behöver pendla fram och tillbaka till Vasa. Skolveckan har gått snabbt i och med att vi har haft så lite skola, men det gör absolut ingenting. Ju mindre skola desto bättre, hehe. På fredag ska jag spendera hela dagen vid UPM, har två möten inbokade om mitt slutarbete. Ska blir riktigt spännande, även fast jag är nervösare än nervösast. 
 
Idag fick hästarna flytta hem från sommarbetet. Tusen tack P och A för den tid vi fått ha dem hos er, ni är guldvärda!! Hästarna var nöjda och glada över att få komma hem och äta ännu mera gräs som växt i deras hage under tiden de varit borta. 
 
Igår blev det en ridtur med P till travbanan i Bennäs. Varför i hela fridens namn har jag inte gjort det tidigare??? Underlaget var perfekt och det var så kul att sätta fart på hästarna. Jag lät Zorro galoppera för allt vad han var värd, och fyfan vad fort det gick!! Tror jag aldrig har suttit på honom när han har galopperat så fort, men det var så härligt. 
 
Näep, nu ska jag fortsätta att fokusera lite på slutarbetet och det som ska göras inför mötena på fredag. Tjilevipp! 
 

Kommentarer:

1 Mamma:

Spännande med slutarbete 😊

Kommentera här: