I'm too busy living life!

Sommarn är sakta, men säkert påväg och bloggen gapar tom. Jag är så busy med mitt fantastiska liv så jag har svårt att ens få nerplitat vad som händer och sker här på bloggen, men nu tar vi en genomgång: 
 
Jag har lämnat in mitt examensarbete och väntar nu bara på dimissionen. På onsdag får jag äntligen mina ingenjörspapper i handen, som jag har kämpat i 4 långa år för. Jag är stolt över mej själv att jag klarade av dethär, trots att halva tiden var sååååå kämpig. BUT I DID IT! Igår köpte jag dimissionsklänningen, en enkel långklänning i mörkblått. 
 
Jag har jobbat 18 dagar i sträck i samband med att det har varit stagnation. Detta år hade vi lite andra arbetsuppgifter än tidigare år. Istället för att skruva och meka fick vi agera som övervakare för smörjarbeten. Det var både intressant och givande att se arbetet som görs från ett helt annat perspektiv. Dessutom blev vi en erfarenhet rikare. Men för att vara riktigt ärlig så innerst inne saknar jag att skruva och meka.
 
 
 
Vi har bokat resa till Stockholm med väninnorna från 26-29 maj. Det kommer riktigt lägligt, jag känner att jag behöver få komma bort ett par dagar efter en stressig vår. Jag har knappt något minne alls av när vi senast var till Stockholm, så det ska bli kul att uppfriska minnet lite. Orsaken till att jag knappt har något minne av Stockholm från senast är ju inte att jag var full, som det lät nu när jag i efterhand läste igenom vad jag skrivit, haha. Orsaken är att jag var så liten då när vi senast besökte Stockholm. 
 
Jag har varit ut på en hel del ridturer. Och det är så underbart att äntligen få dundra fram med hästarna längs vägarna. Mina älskade hästskruttar <3 Och så ska ni förstås få en hel klas med hästbilder, hihi! 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh så underbart att lämna in examensarbetet, heja dig!

2 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh så underbart att lämna in examensarbetet, heja dig!

3 Longevity - en blogg om hälsa:

Skönt att ha det gjort

Kommentera här: