Ljus

Det snöade idag, uschuschusch! Får ju hoppas att det inte kommer nå snö innan jul och nyår. Det var så härligt den julaftonen då det inte var nå snö.

Jag kom överlevandes hem från skolan iallafall. Geografi, finska, volleyboll och musik så dagen var ju inte så hemsk. Det som var lite värra var att få höra att vi kommer att ha en massa prov nästa vecka + att vi har kanske ett prov imorgon. Beror på om vi hinner ha modde provet imorgon eller inte eftersom vi ska på Taitaja typ hela dagen. Nåja, kommer iallafall att ha ett finska föredrag, ett samhällsprov och ett geografi prov nästa vecka. Hinner vi inte ha modde provet imorgon så blir vi antagligen tvungna att ta det också nästa vecka. Kommer få sitta hemma och plugga hela veckan, och det är nånting som jag INTE ser framemot.

Surprise surprise, jag har lyckats bli förkyld. Hoppas bara att jag inte blir sjuk. Nu ska jag plugga ett varv på modde prov och försöka känna doften av mina nya doftljus som mamma har köpt åt mej. Sen ska jag försöka fixa nå grejjer innan jag kanske sticker iväg till Tobbes.

Kommentarer:

1 Mamma:

Du har för lite kläder på dig om du blir snuvig nu.

Ljusen doftade så gott :)

Kommentera här: