Resa

ska strax krypa ner under täcket och försöka få lite sömn så jag orkar med en skoldag till innan ett 5 dagars lov!

Satt med mamma idag och kollade i resekatalogen, blev helt sugen på att åka iväg till ett varmt land nu på en gång.. synd bara att man inte är hur rik som helst (: Sen när jag blir äldre så får jag göra som min mormor, berätta om alla resor till olika länder och visa en massa foton. Ibland är det bra att ha en mormor som har rest mycket under sitt liv till en massa länder. Jag tänker inte bara sitta hemma och tråka resten av mitt liv, utan jag ska helt klart ut och kolla runt i världen!

Dagar som denna gör att det bara längtar mer och mer till sommarlovet. Har redan skrivit upp 7 prov som vi ska ha innan sommarlovet, och fler kommer det! Hur i hela friden ska man orka plugga till ett eller flera prov VARENDA vecka ända fram till sommarlovet? Uschfy!

Nu blir det iallafall gonatt för min del! :)

Kommentera här: