Fin helg med fina människor!

Bilden förklarar i princip var jag hållit hus ända sen onsdag, hehe. Har mestadels utav tiden varit med min fina krigare, och så blev det lite firande under helgen med vänner och familj. Skönt att Jakobsdagarna bara är en gång under året, för är ännu idag riktigt supertrött efter helgen. Men åtminstone var det roligt! Tog också årets första dopp under helgen, och andra, och tredje. Kan dock inte hålla med om att havsvattnet var varmt, för det var skitkallt!!

Jobb idag igen. Har nog aldrig varit så trött i jobbet som jag var idag. Kändes som om någon hade bundit fast tunga stenblock i mina ögonlock. Ska därför tupplura litegrann innan jag gör någonting över huvudtaget. 

Hästarna kommer hem imorgon, och jag är överlycklig för det! Visst har dem det jättebra i Esse, men det finns ingenting som slår känslan när hästarna gnäggar åt oss från deras hage här hemma. Obeskrivlig lycka! 

Kommentera här: