5 saker på min önskelista i kläd- och skoväg:

1. SHORTS! 
Ja, mina shorts börjar bli urtvättade och äckliga. Dessutom är de alltför stora (har min röv krympt???) och jag får konstant gå och dra upp dem. Ett par jeans-färgade shorts är iallafall ett måste att köpa tills nästa sommar, men även ett par i någon fin färg vore döbra! 
  

2. Bälten
Äger inte ett enda bälte för tillfället, KATASTROF! Och jag vill absolut inte ha ett bälte som lyser upp hela alltihopa eller som har alltför mycket blingbling, utan ett helt vanligt sött bälte.  
 
3. Byxor
Alla mina byxor börjar bli urtvättade, och även i detta fall har de blivit större. Fattar inte hur ett par byxor kan bli större när man tvättar dem? Ska de inte krympa i tvätten? Och nej, jag har inte gått ner i vikt så det kan inte vara orsaken! Behöver ett par svart och ett par jeansfärgade iallafall till att börja med.Och så får dom absolut inte ha breda byxben, big NONO! 
  
 


4. Snygga toppar och övredelar.
Yes please! Är i behov av helt vanliga och somriga toppar samt lite sånadär finare toppar som man kan ha när man vill städa upp sej litegrann. 
 
5. Nya converse!
Mina har fått hål och ser ut som att jag skulle ha hittat dem hos närmsta soptippen, buhuuu! 
 

Kommentera här: