Sjukskriven

Goddag från sjukstugan!
Är för första gången i mitt liv sjukskriven från jobbet. Har lidit av inflammerad hörselgång, och jag har nog aldrig varit med om en sådan hemsk smärta. Jag hoppas att jag aldrig mera ska behöva uppleva detta. Så antibiotika och örondroppar är mina närmsta vänner nu för tillfället. Kul att sitta inne och snörvla när det är så varmt och fint väder..
 
Sommarjobbet börjar lida mot sitt slut och skolstarten kommer sakta men säkert emot. Jobbar ännu nästa vecka och sen flyttar jag till Vasa och påbörjar tredje året på ingenjörsutbildningen. Hinner vara ca 3 veckor i skolan och sen återvänder jag till jobbet igen för att hjälpa till under stagnationen som pågår i 13 långa dagar. Så ser min september månad ut! 
 
Det vore så dags snart igen att göra ett besök hos frissan. Måste göra något åt mitt risiga orangefärgade hår innan jag återvänder till Vasa. Och så ska jag använda mitt presentkort till Cosmetique som jag fick utav tjejerna till födelsedagspresent. Måste bara tillfriskna först!
 
Pånkken ♥

Kommentera här: