Förlovningsringar

 
Har haft fullt upp de senaste dagarna, så bloggen har varit bortglömd. Ovanför ser ni våra förlovningsringar som vi äntligen har fått inhandlat. Så nu är det bara förlovningskalas kvar som vi ska ha nån helg nästa månad. Yay! 

Jag har hela dagen idag trott att det är lördag, men icke. Har svårt för att hänga med i svängarna nu när allt går så fort. Helgen får iallafall fullpott. Hade igår min svåger och hans barn hit till stallet så småflickorna fick rida litegrann. Tydligen gick det mycket energi åt det, eftersom båda småflickorna somnade i bilen påväg tillbaka hem till deras, haha. Kvällen spenderades hemma hos storebror tillsammans med syskonen och vänner. Sällskapspel all night long, fastän jag suger brutalt på det.. men det var kul! Eh, och min söndag har spenderats med läxor och provläsning, inte så kul.. 
 
Fortsätter kvällen med ännu lite provläsning (hello no-lifer) och sen blir det kanske träff med E och K. Borde också ta ut hunden på en promenad i något skede. Stackarn har varit så uttråkad sålänge jag har läst på prov. Näpp, nu tillbaka till det aktiva studielivet..  

Kommentera här: