Flummar åpåå

Hello there! 
Så börjar denna sommar sakta lida mot sitt slut. Imorgon inleder jag min sista arbetsdag på centralverkstan och på måndag börjar skolan. Sista året som ingenjörsstuderande, ÄNTLIGEN! Sen ska jag aldrig mera studera. Tror jag. 

Den senaste tiden har jag inte haft riktigt någon motivation till att blogga. Motivationen brukar alltid dyka upp när jag studerar och försöker göra allt annat än skoluppgifter eller läsa till tent, hehe. Så det dyker antagligen upp flera inlägg sen när jag börjar skolan och flyttar in med syster och hennes man. Näe hörni, det här kommer nog bli en bra höst trots allt. Skola 4 dagar i veckan och fredagar får jag spendera vid UPM och jobba på slutarbetet. 
 
 
Foto: Jenni Haavisto

Kommentarer:

1 Mamma:

Va fort det gått dina studier i vasa! Snart är du ingenjör hoppas dom hittar jobb åt dig vid upm då du trivs där....men va ska di nu int få inklämd en duktig arbetare 👍👌😄

Kommentera här: